THAILAND - BANGKOK

Eftersom flyget hem från Thailand skulle avgå tidigt på morgonen så tog vi in på ett hotell i Bangkok sista kvällen. Bangkok - vilken stad! Och vi ska då inte ens prata om hotellet, vårat hotellrum låg på 20nde våningen (det var inte ens högst upp), var 150kvm stort samt hade över tre badrum och X antal sovrum! Efter vi hade ätit middag på en restaurang längst gatan (vilket var en upplevelse i sig) köpte vi med oss godis och dricka som vi tog med oss till utomhuspoolen som låg på en av våningarna! Och det fick avsluta en av de bästa resorna någonsin.

NY

Fick, för ett tag sedan, hem ett paket innehållandes denna fina jacka. Alldeles för tunn och vårig för att använda nu tycker jag men om vädret fortsätter som det gjort idag, kanske den kommer till användning tidigare än väntat!

Vaknade vid tjugo över tio imorse, vilket inte är något som händer ofta. Kom i säng vid fyra efter några timmar jobb i natt. Sedan dess har jag kollat på film och tränat. Lugn träning blev det idag då jag kände att förkylningen inte är ute helt ur kroppen än.

WELL HELLO THERE ADIDAS

HELVETE VAD SNYGGT, BEHÖVER ER ALLIHOPA

THAILAND - KOH ROK, VARANER OCH SNORKLING

Andra båtutflykten vi gjorde var till Koh Rok, en ö full med varaner. På båtturen dit åkte vi först till ett ställe där vi snorklade. Det var riktigt kul och man såg en massa fiskar. Clownfiskar till exempel, som en förstagångare som jag blev helt lyrisk över haha. Vi åkte vidare till ön, där de som körde båten packade upp mat och dryck som vi åt på stranden. Stranden var helt klart en av de finaste jag någonsin varit på. Vi solade, badade och snorklade från stranden i flera timmar tills det var dags att åka tillbaka till hotellet igen.

TJUGONDE FEBRUARI

Min färgglada lunch jag snart ska sätta mig och äta, ska först bara dränka tallriken i vitlöksås och citronpeppar. Vitlök ska ju hjälpa vid förskylning så blir extra mycket av det. Förskylningen är fortfarande kvar så att stiga ur sängen och gå till skolan imorse var något jag inte hade någon ork till. Soffläge och Suits på tv:n har varit min sysselsättning tills nu när jag ska sätta mig och äta som sagt.

ARTONDE FEBRUARI

Soluppgången jag vaknade upp till imorse

Gick till skolan för engelskan och födelsefika för Liridona som fyller 18 år på söndag! Sedan hämtade pappa mig och jag bosatte mig i soffan. Mår så jäkla dåligt. Halsont, förskyld, och tung i hela kroppen ääääääärligt vad jobbigt det är.

SJUTTONDE FEBRUARI

Denna tisdag var inte riktigt en vanlig skoldag precis. Idag var det nämligen UF-mässa så jag, Matilda och Lovisa befann oss i Löfbergs Arena klockan nio i morse och gjorde iordning vårat företags monter. Portarna slog upp klockan elva och där stod vi till den blev tre för då tog jag bussen hem. Mådde inte alls bra, frös och hade något jävulusiskt ont i halsen så åkte hem tidigare än vad som egentligen var tänkt. Så har legat i soffan under lager av täcken och vilat sedan jag kom in innanför dörren.

Bild tagen av Lovisa på en av våra stora favoriter

FEMTONDE FEBRUARI

Hooola! Är påväg till Grums för att spela en handbollsmatch vid klockan två. Jobbade igårkväll så har ungefär bara fått 5h timmars sömn inatt, så lite sliten är man ändå.

Innan jobbet igår hann jag med en promenad med Alice i kärran och bio i Karlstad. Givetvis såg vi 50 shades of Grey - den var bra! Och jävligt rolig haha. Har knappt läst halva första boken så hände vissa saker jag definitivt inte förväntade mig.